blog how to, blog trick, blog tips, tutorial blog, blog hack

Masukkan email anda:

Disediakan oleh: FeedBurner

PULAKDAH FRIENDS

Insiden PIALA Bola Sepak Terjatuh Dari Bas BERULANG

Tuesday, May 17, 2011

AMSTERDAM - Masih ingat insiden trofi Raja Sepanyol terjatuh ketika meraikan kemenangan Real Madrid? Kini kejadian serupa berulang kembali, kali ini ia berlaku kepada kelub Belanda Ajax Amsterdam.

Penjaga gol utama Ajax Maarten Stekelenburg telah menjatuhkan trofi yang dimenangi Ajax dengan itu. Dalam hal menangkap bola, penjaga gol kebangsaan Belanda itu memang orangnya. Namun, ternyata Stekelenburg tidak cukup cekap dalam menyelamatkan trofi Eredivisi dari bumbung bas.

Menurut laporan Reuters, saat itu terjadi ketika para pemain Ajax dan para pegawai diarak mengelilingi kota Amsterdam dengan menggunakan bas, Isnin (16/5/2011). Kemudian, secara tidak sengaja Stekelenburg menjatuhkan trofi Eredivisi itu dari bumbung bus.

Dalam tayangan video yang beredar, kelihatan Stekelenburg tidak menyedari bahawa ada kabel yang melintang di atas bas ketika ia menjulang trofi ke atas. Akhirnya, trofi itu terkena kabel dan terjatuh.

Para penduduk kota yang menyaksikan insiden itu tersentak dan ketawa lebar. Bahkan, ada seorang penonton yang nekad mengambil trofi yang terjatuh itu dan kemudian membawanya lari sepanjang jalan. Nasib baik, pihak polis akhirnya berjaya merampas kembali trofi itu.

Pihak polis berjaya menghalang peminat ini melarikan trofi yang terjatuh.
Read Full 0 comments

Ada MAYAT Dalam Tangki Air Di Singapura

SINGAPURA - Beberapa penduduk yang tinggal di perumahan daerah Woodlands, Singapura, terkejut ketika menggunakan airpada Isnin (16/5/2011) pagi semalam. Air yang mengalir berwarna kekuningan dan sedikit berbuih. Setelah disiasat puncanya, rupanya ada mayat seorang seorang amah di dalam tangki air perumahan tersebut.

Mulanya, beberapa orang penduduk menyangkakan pair air mengalami kerosakan. Sekurang-kurangnya 4 orang penduduk di Blok 686B, Woodlands Drive 73, menghubungi Dewan Bandaraya Sembawang untuk menyampaikan masalah. Demikian didilaporkan dari www.straitstimes.com, Selasa (17/5/2011).

Mulanya penduduk mengeluh kerana sumber air terhenti pada pukul 11.00 tengahari waktu setempat. Kemudiannya mereka meminta pihak baik pulih untuk memperbaikinya. Tidak berapa lama kemudian terdengar khabar mengerikan di mana warga perempuan Indonesia yang bekerja sebagai pembantu rumah ditemui mati.

Jenazah perempuan itu ditemui di dalam salah satu tangki dari 8 tangki air yang ada. Tidak lama kemudian, seorang pemuda Bangladesh berusia 27 tahun yang bekerja sebagai baik pulih ditahan polis.

Lelaki itu diduga mempunyai kaitan dengan matinya mangsa tersebut. Keduanya diduga menjalinkan hubungan.

Beberapa penduduk sebelum itu mengaku mendengar suara orang bertengkar pada suatu pagi. Namun mereka tidak melapor kepada pihak polis kerana menyangkakan itu adalah masalah peribadi.

Polis membawa mayat wanita itu ke hospital.


Penduduk menggunakan air yang dibawa oleh PUB selepas bekalan air di perumahan itu dipotong sebaik penemuan mayat di dalam tangki air di situ.
Read Full 2 comments

Tips Mengenali GADIS ini Masih DARA atau TIDAK

Pasangan hidup adalah salah satu perkara yang menentukan terbinanya kehidupan sakinah wa rahmah di dalam keluarga. Tentunya selain ketaqwaan, nasab (garis keturunan) dan memiliki sedikit harta (bukan dalam maksud material), kecantikan serta keperawanan seorang gadis sangat digalakkan dan menentukan dalam memilih pasangan. Berikutnya adalah sedikit tips untuk ANDA melihat dan MENGENAL seorang gadis yang masih suci. Semoga dapat manfaat, dan ini adalah tips buat ikhwan-ikhwan yang benar-benar mahu membina rumah tangga, jadi jangan disalah gunakan ya…

KRITERIA WANITA PILIHAN ADA 4
1. Agak hitam rambutnya, hitam alisnya, hitam bulu matanya, hitam bola matanya.
2. Agak putih badannya, putih giginya, putih kedua telapak tangannya.
3. Agak kemerah merahan bibirnya, kemerah-merahan pipinya, kemerah-merahan gusinya.
4. Agak sedang kepalanya, dagunya, sedang payudaranya, semerbak keringatnya, harum bau mulutnya, hidungnya dan badannya.

Wallahu a’lam bissawab. Untuk lebih spesifik ada beberapa PERKARA yang perlu diperhatikan diantaranya :


DAHI
Gadis yang masih suci, dahinya licin. Jika selalu senggama licinnya hilang, justeru itu akan timbul kedutan (garis-garis) yang kadang-kadang nampak, kadang-kadang tidak ketika berbual. Kedutan kerana sudah tidak suci, tidak sama dengan kedutan wajah yang dimakan usia. Kedutan kerana dara yang telah hilang, tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak, kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan bercakap, sementara kedutan kerana dimakan usia sentiasa nampak dan kekal. Jangan dihilangkan dengan sebarang minyak, walaupun pada zaman sekarang ada bermacam-macam minyak.Tetapi kedutan kerana hilangnya kesucian tidak mudah dihilangkan. Untuk memudahkan melihat gadis yang masih suci atau tidak. Cuba perhatikan dahi gadis yang sudah bersuami dengan yang belum bersuami. Perhatikan betul-betul, pasti akan nampak kelainannya. Gadis yang sudah tidak suci terdapat beberapa garis-garis kedutan timbul dan melekuk di dahi gadis itu. Perhatikan betul-betul, sebab garis-garis itu tidak begitu nampak (jelas). Wallahu a’lam.


HIDUNG
Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, kadang-kadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat, tidak percaya cuba lihat hujung hidung anak perempuan, merahkan..? Bagi lelaki yang suka merosakkan kesucian wanita, hidungnya berbelang, oleh kerana itu disebut lelaki hidung belang. Wallahu a’lam





MATA
Dari mana datangnya cinta, dari mata turun ke hati…..

Kita menggunakan mata untuk memandang dan melihat seseorang, cantikkah, bugarkah, kuruskah, dan sebagainya. Kadang-kadang kita memandang wanita cantik dibahagian luaran sahaja, tetapi bahagian dalamannya sudah habis, untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tidak cuba lihat matanya.

Jika bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bererti gadis itu sudah tidak suci lagi, mungkin sudah bersuami. Lebam yang menunjukkan tidak suci nampak seperti garis-garis hitam di bawah kelopak mata, disamping warna hitam di bawah kelopak mata kelihatan sedikit berkedut. Gadis yang masih suci matanya berseri-ser, tidak ada warna hitam, lebam mahupun garis-garis. Apabila gadis itu tertawa di bawah kelopak matanya tidak terdapat apapun, seperti kedutan, bergaris dan lain-lain. Wallahu a’lam.( maksud lebam mata bukanlah kerana kurang tidur loh.)


PUNGGUNG
Punggung gadis berubah melalui 2 proses:
1. Punggung gadis menjadi besar kerana proses hormon.
2. Punggung gadis menjadi besar kerana lelaki.
Punggung yang sudah mendapat sentuhan lelaki akan menjadi besar, lebih-lebih lagi yang sudah melakukan hubungan badan. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih kental dan tegang serta tidak lesu dan jatuh. Cubalah perhatikan pinggang gadis, kalau pinggangnya masih ramping dan punggung tidak besar, tidak montok dan kenyal pada punggungnya. Kalau berjalan punggungnya tidak goyah sebab dagingnya masih solid dan tidak lembut kalau dipegang, artinya dia masih suci. Bagi yang pernah melakukan hubungan badan, punggungnya memang berisi dan besar tetapi tidak kental, punggungnya nampak jatuh, lebih-lebih lagi ketika ia sedang berjalan, goyangannya tidak melantun.

Kenapa punggung gadis yang pernah melakukan hubungan badan boleh jatuh? Ketika melakukan hubungan badan lebih kurang 90% hormon yang ada di bahagian punggung akan tertumpu kebahagian kemaluan, sebab ketika masa puncak (orgasme), punggung gadis menjadi tegang.

Apabila sudah selesai perhubungan badan punggung yang tegang akan mengendur semula dan ini menyebabkan punggung menjadi kendur dan jatuh. Lebih kerap gadis itu melakukan hubungan badan, punggung akan semakin jatuh  lesu dan leper. Wallahu a’lam.


TELINGA
Telinga termasuk salah satu pancaindera yang boleh digunakan untuk mengetahui apakah gadis itu masih suci atau tidak. Di negeri China telinga menjadi petunjuk untuk mengetahui penyakit di dalam tubuh seseorang. Gadis yang belum pernah disentuh oleh lelaki, telinganya cantik dan nampak bersih, kalau gadis itu pernah disetubuhi atau telinganya pernah digigit atau dicium dan disentuh, secara automatik bentuk telinga gadis itu akan berubah menjadi lebih leper sedikit dan tidak lagi kemerah-merahan dan menjadi pucat. Bagi gadis yang masih suci tetapi pernah disentuh lelaki, pucatnya tidaklah ketara sangat. Wallahu a’lam.










PAYUDARA
Peranan payudara memang banyak, bukan sekadar menggoda nafsu lelaki sahaja, tetapi payudara sebagai bukti jika gadis itu pernah disentuh atau tidak. Payudara gadis yang belum pernah disentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, tegangnya berkurangan dan membesar sedikit daripada ukuran asal, lebih kerap disentuh, lebih kendur.

Perhatikan gadis ketika berjalan atau berlari, bergerak-gerak dan terbuai jatuh (ke bawah) dan berbuai sesekali bermakna ketegangan sudah hilang. Kalau belum kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai ketika berlari tetapi buaiannya tidak terlalu terbuai-buai bermakna ketegangannya masih ada.

Puting payudara yang pernah disentuh menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Payudara yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, dan jangan pula menuduh gadis yang berpayudara besar itu kerana diramas. Sebab, payudara yang besar diramas dan yang besar kerana semulajadi memang berbeza.

Payudara yang diramas menjadi besar tetapi tidak tegang. Sementara payudara yang besar kerana semulajadi sentiasa tegang dan ketiks berjalan tidak bergoyang, kalau yang diramas bergoyang terbuai-buai seperti telinga gajah, berbuai kekiri, kekanan, keatas, kebawah terkadang melambung-lambung ketika gadis itu berjalan atau berlari.

Mengapa payudara bila kena sentuhan boleh jatuh dan apakah hubungan telapak tangan dengan otot payudara? Ketika payudara dipegang atau diramas-ramas gadis akan merasa gairah, ketika ghairah hormon-hormon akan mengisi ruang payudara sehingga menjadi tegang. Setelah ghairah payudara yang tegang lalu mengendur dan menjadikan ototnya mengendur pula. Payudara yang dihisap putingnya menjadi lebam, yang belum kena hisap putingnya berwarna merah jambu. Sekiranya gadis itu tidak suci, payudaranya jatuh terjuntai seperti buahbetik yang terjuntai di pohon.

Payudara memang terkandung seribu tanda, termasuk mengetahui wanita yang sudah mempunyai anak atau belum. Perhatikan putingnya kalau tegangnya menghala ke atas iaitu mendangak ke atas bererti wanita itu sudah pernah melahirkan, kalau putingnya sentiasa terjojol keluar dan mendongak ke atas bererti wanita itu sudah pernah melakukan hubungan badan, tetapi belum pernah beranak. Namun payudara sering kali dianggap sebagai simbol seks, sebahagian besar wanita dan lelaki sangat menyukai buah dada disaat melakukan hubungan seksual, kerana mereka dapat mencapai orgasme (kenikmatan) hanya kerana dari rangsangan payudara.

Seorang gadis jika telah dewasa, sangat kecil kemungkinan ukuran payudaranya berubah, kecuali bila berat badannya bertambah. Pembengkakan payudara kerana kehamilan, menyusu atau pengaruh pil kontrasepsi adalah bersifat kondisional. Postur tubuh yang baik akan membentuk payudara nampak lebih besar. Cuba bertanya, apakah ia senang payudaranya disentuh atau tidak? Sebahagian wanita memiliki puting payudara yang sangat sensitif sebahagian yang lainnya tidak, mereka mungkin ingin payudaranya disentuh atau mungkin tidak. Tetapi umumnya wanita menyukai sentuhan lembut dan ciuman pada payudara dan juga pada puting payudara. Payudara dan putingnya akan mengeras apabila dirangsang. Begitulah tanda-tanda yang paling jelas bila ia terangsang, meskipun tidak semuanya demikian. Tanda-tanda lain adalah cairan pada liang vagina, kemerah-merahan di dada dan meningkatkan kecepatan denyut jantung dan pernafasan. Wallahu a’lam.


GARIS TELAPAK TANGAN
Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua telapak tangannya, jikalau retak (pecah urat, urat-urat yang kelihatan retak), bukan kerana mungkin disebabkan tidak tahan bahan pencuci yang mengandungi kimia, bererti gadis itu sudah hilang kesuciannya. Gadis yang masih suci, kedua telapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua telapak tangannya ketika di tekan warnannya pucat tidak merah, jika di picit langsung menganjal balik. Satu cara lagi, cuba perhatikan telapak tangan kanan, jika ada garis putus-putus bahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus-putus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. setelah melihat telapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya sebentar saja kira-kira seminit, bila digenggam terasa hangat dan ibu jarinya merah ketika dilepaskan, bererti ada harapan masih suci. Perhatikan pula ibu jarinya, jika kelihatan pucat sekali walaupun ada rasa hangat bererti kemungkinan besar kesuciannya sudah hilang.

Cuba pegang erat jari kelingkingnya, kira-kira seminit, lalu lepaskan, tanyalah bagaimana rasanya ketika dipegang erat dan dilepaskan?. Kalau ia menjawab tiada rasa, mintalah maaf banyak-banyak, kemungkinan ia tidak suci lagi. Tapi kalau ia menjawab ada rasa rangsangan, jantungnya berdebar-debar atau ada rasa sakit seperti berdenyut-denyut. Alhamdulillah nampaknya masih suci. (Yg uji adalah orang lelaki)


JARI TANGAN
Dengan jarilah lelaki suka memegang dan menggoda perempuan, begitu pula halnya jari-jemari perempuan, jari adalah kawasan yang paling asas untuk mengetahui gadis yang suci atau tidak. Caranya cukup mudah, terlebih dahulu berjabat tangan, ketika berjabat tangan ramaslah tangannya, kalau lelaki bukan mahramnya pun boleh memegang tangan seorang gadis, itu menunjukkan dara kecil dibahagian tangannya sudah ternoda..hehe..betul tak?.

Apabila tangan dan jari-jari gadis itu boleh di ramas-ramas bererti peluang untuk memegang tempat-tempat yang lain terbuka luas. Cuba jari-jari gadis itu d belai-belai dan di ramas dengan lembut, bagaimana perasaan gadis itu?

Sentuhan jejari lelaki sememangnya membawa satu rasa yang nikmat dan berahi yang tersendiri. Sentuhan tangan sentuhan ajaib, dari tanganlah akan menjalar ke zon-zon yang lain.

Sentuhan tangan memang syahdu, kalau tidak percaya cubalah lihat betapa bahagianya berjalan sambil bergandingan tangan. Bila anda ingin mengetahui gadis itu biasa disentuh atau tidak, cuba hulurkan tangan dan bersalaman dengannya, selama bersalaman genggamlah tangannya dengan lembut dan cuba sentuh jari kelingking gadis itu. Ketika menyentuh jari kelingkingnya tengoklah wajah gadis itu, apakah dia nampak gelisah dan resah serta tersentak?. Kalau dia terkejut dan tersentak bererti besar kemungkinan dia masih suci, kalaupun dia pernah berasmara, mungkin belum sampai 'tersondol'. Jika saat jari kelingkingnya disentuh dia nampak rileks saja, besar kemungkinan kesuciannya sudah lenyap. Wallahu a’lam.


PERUT
Peribahasa mengatakan biar pecah di perut jangan pecah di mulut, begitulah kata peribahasa, tapi tubuh wanita bukanlah peribahasa. Kalau pecah kegadisannya, pasti pecah perut. Bila gadis pernah melakukan hubungan badan, maka perutnya akan menjadi mengembang dan menjadi buncit sedikit. Kerana kebiasannya gadis yang belum pernah melakukan hubungan badan pinggangnya masih ramping dan perutnya masih kempis. Mengapa perut menjadi buncit sedikit? Saat gadis itu melakukan hubungan badan sudah tentu gadis itu sampai ke puncak (orgasme), ketika sampai ke puncak gadis itu tidak tahan dan menahan dibahagian perut. Otot-otot bahagian perut menegang ketika orgasme dengan daya tahan yang sangat tinggi dan kuat.

Ketika itulah perut itu mengembang dan setelah melakukan hubungan badan perut menjadi membuncit. Satu lagi tanda di perut, kalau gadis itu sudah pernah melakukan hubungan badan, ada garis panjang dari bawah buah dada sampai ke perut dan dari pusar sampai kekemaluan. Garis ini tidak terjadi kepada semua gadis, tetapi kalau ada gadis yang memiliki garis ini ertinya ia tidak suci lagi. Ada sebagian gadis yang sudah pernah melakukan hubungan badan hanya memiliki garis dari bagian bawah pusar sampai kekemaluan. Kalau gadis itu sudah hamil, garis itu akan terbagi dua, cuba lihat perut wanita yang hamil, mesti ada garis retak yang melintang di perutnya. Gadis yang masih suci umumnya perutnya masih lembut. Bagi yang sudah pernah melakukan hubungan badan, kulit perutnya agak kasar sedikit. Ada juga yang menjadi keras sebab hormon dan lemak mewujudkan gumpalan dibahagian bawah dinding perut. Wallahu a’lam


RAMBUT
Rambut merupakan mahkota wanita tetapi juga berperanan menentukan gadis itu masih suci atau tidak. Gadis yang masih suci, rambutnya memang rapi, kelihatan segar dan tidak kasar, sementara gadis yang sudah hilang kesuciannya, rambutnya kelihatan tidak ghairah. Pada zaman nenek moyang kita dulu, mungkin juga masih diamalkan sampai sekarang. Ketika seorang gadis hendak dinikahkan, mak andam pengantin terlebih dahulu memotong rambut di dahi, disebelah belakang telinga kiri dan kanan. Rambut-rambut inilah yang mereka sebut rambut perawan.

Dengan menggunting rambut-rambut ini, mereka dapat mengetahui apakah gadis itu masih suci atau tidak. Untuk membuktikannya cuba sediakan sebiji buah kelapa muda yang sudah dilubangkan dan airnya tidak dibuang lalu masukkan potongan rambut tersebut. Jika rambut-rambut itu terapung dipermukaan air kelapa ertinya gadis itu masih suci. Jika semua rambut itu tenggelam ertinya gadis itu sudah tidak suci. Satu lagi caranya, kalau ditiup angin rambut gadis itu mengembang lembut dan kembali ketempat asalnya. Alhamdulillah nampaknya ada harapan kegadisannya masih ada. Wallahu a’lam.


BIBIR
Percaya atau tidak bahwa bibir gadis yang pernah dicium lebih menarik dan cantik. Apabila bibir bertemu bibir, maka akan menjadikan pergerakan darah mengalir pada bibir dan membentuk bibir yang baru. Lebih kerap dicium, lebih cantik pula bibirnya. Tapi ada juga gadis yang mempunyai bibir mulut yang cantik walaupun tidak pernah dicium. Gadis yang belum pernah dicium bibirnya kelihatan berwarna merah jambu dan tidak ada garis lembam (bengkak) atau hitam di sekitar bibirnya. Bibir gadis yang tidak pernah dicium tidak nampak pucat dan bibirnya licin dan basah. Bibir yang pernah kena cium akan nampak lembam walaupun hanya sekali saja, dan dapat merubah bibirnya kerana terdapat garis-garis kasar yang memperindah bentuk bibir seperti irisan jeruk.

Bila gadis itu tidak suci lagi, bahagian tengah bibirnya nampak retak, seakan-akan terbahagi dua, retaknya tidak begitu jelas, akan tetapi nampaknya kalau diperhatikan betul-betul. Ada pula yang mengatakan gadis yang tidak suci ketika ia tertawa bibirnya nampak lebih besar/tebal daripada tidak tertawa dan bibir bawah kelihatan keluar berbanding bibir yang atas. Wallahu’alam.


KEMALUAN
Ini tentunya hanya diketahui selepas bernikah. Permukaan kemaluan gadis yang pernah melakukan hubungan badan, mempunyai kesan lebam, pintu kemaluan tidak tertutup rapat, agak renggang sedikit. Kalau gadis yang masih perawan, kemaluannya sentiasa tertutup rapat. Sebenarnya selaput dara boleh dilihat langsung ke dalam kemaluan gadis. Bila kemaluan masih rapat bererti gadis itu masih suci. Kalau lubang itu terbuka sedikit berarti gadis itu sudah tidak perawan lagi.

Cuba perhatikan warna kemaluan gadis, kalau permukaan pintu kemaluannya berwarna ungu, kemerah-merahan bererti dia masih suci, akan tetapi kalau warna merah sudah pudar malah menjadi pucat, bererti dia sudah tidak suci lagi. Satu lagi, biasanya saat malam pertama, lelaki biasanya agak susah memasukkan zakarnya kedalam kemaluan gadis.

Pertama kali melakukan hubungan badan dengan seorang gadis yang baru pecah selaput darahnya memang tidak memuaskan, kerana gadis itu tidak selesa dengan darah yang keluar pada malam pertama (kebiasaannya) dan rasa pedih pada kemaluannya. Sehingga ia tidak akan mahu terlalu lama. Untuk mengetahui selaput dara yang pecah, cuba tumpukan mata anda pada dahi isteri anda, kalau dia berkerut ertinya dia menahan sakit, tetapi kalau dia berpura-pura, rileks sajalah…
wallahu’alam..
Read Full 9 comments
Related Posts with Thumbnails

Hot Blog

 

© Black Newspaper Copyright by Pulakdah! | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks