blog how to, blog trick, blog tips, tutorial blog, blog hack

Masukkan email anda:

Disediakan oleh: FeedBurner

PULAKDAH FRIENDS

(GAMBAR) UFO Hadiri Pernikahan Kate-William

Friday, April 29, 2011
LONDON – Nampaknya Putera William dan Kate Middleton memiliki tetamu tidak diundang pada pernikahannya Khabarnya, UFO melayang di tempat pernikahan mereka.

Seorang pelancong melaporkan berhasil merakam sebuah UFO melayang di atas Westminster Abbey, tempat pernikahan diraja itu. Video selama dua setengah minit itu menampilkan objek berkilau di langit tidak berawan berhampiran Big Ben.



Kelihatan objek berkilau itu bergerak ke sana ke mari dan berubah-ubah bentuk. Objek itu juga sempat terbelah menjadi tiga bahagian seperti pesawat bintang USS Enterprise dari siri TV Star Trek.

“Pada mulanya kami menyangka objek tersebut adalah paracut yang terbang terlalu tinggi,” kata pelancong itu seperti dikutip the Sun.

Benda itu berubah bentuk namun tetap berada di atas Westminster Abbey selama 30 minit kemudian menghilang, ujar pelancong itu.

Kemunculan berita itu tersebar setelah Angkatan Udara Amerika Syarikat menjangka kemunculan alien yang mengunjungi Bumi untuk melihat pernikahan William dan Kate.
Read Full 6 comments

Serangan Terakhir, 4 Lagi VIDEO SEKS Keluar Sebelum Dato' T Bersumpah

Lebih banyak klip video seks yang didakwa memaparkan lelaki mirip ketua pembangkang dan ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim muncul di Youtube.

Empat klip tersebut - sepanjang antara 4 minit hingga 4:24 minit - serupa dengan video 22 minit yang ditayangkan kepada wartawan pada 21 Mac di hotel Carcosa Seri Negara.



Ini adalah bahagian ketiga daripada video seks tersebut yang dibocorkan di internet, tetapi tidak seperti dua klip sebelum ini, empat klip terbaru itu memaparkan aksi seks.

Bagaimanapun, video yang dimuatkan oleh "rabiaab11" telah dikeluarkan dari Youtube kerana ia melanggar polisi laman web tersebut berhubung kandungan berunsur seks.

Berdasarkan maklumat pada Youtube, empat klip tersebut dimuatkan antara jam 2 petang hingga 6 petang semalam.

Video memaparkan beberapa aksi sek termasuk aksi wanita terbabit melakukan seks oral ke atas lelaki dalam klip tersebut.

Tidak seperti klip-klip yang muncul pada 4 April dan pada hari Rabu, yang sepanjang 1:45 saat, empat klip yang dimuatkan 'rabiaab11' semalam adalah lebih panjang.

Sebelum ini, bahagian pertama video berkenaan dimuat-naik pada 4 April lalu.

Ia menunjukkan lelaki yang sama menggunakan tuala memeluk seorang gadis berkulit cerah yang hanya berkemban.

Video aksi saksi ini juga mempunyai sarikata dalam bahasa Thai.

Beberapa pihak sebelum ini mendakwa lelaki dalam video berkenaan mirip ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bagaimanapun Anwar yang juga ketua umum PKR telah menafikan beliau adalah lelaki dalam video itu dan mengemukakan beberapa bukti termasuk catatannya di Twitter dan Facebook.

Serentak dengan tayangan itu, kumpulan yang mengaku bertanggungjawab di sebalik video itu yang menamakan diri sebagai 'Datuk T” mendedahkan identiti mereka - Tan Sri Rahim Thamby Chik, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim.

Sebelum ini, Eskay berkata mereka belum menyerahkan video penuh 22 minit itu kepada sesiapa dan salinan tunggal hanya diserahkan kepada polis.


Kredit : Mkini
Read Full 2 comments
Related Posts with Thumbnails

Hot Blog

 

© Black Newspaper Copyright by Pulakdah! | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks