blog how to, blog trick, blog tips, tutorial blog, blog hack

Masukkan email anda:

Disediakan oleh: FeedBurner

PULAKDAH FRIENDS

10 Superman Sebenar

Saturday, April 3, 2010
http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_21n.jpg http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_31n.jpg
1. Claudio Pinto

Seorang lelaki dari Brazil, Claudio Pinto boleh mengeluarkan matanya daripada soketnya. Apabila dia melakukan pertunjukan, kedua-dua matanya boleh jadi terkeluar 95% daripada soketnya, tanpa dia merasakan apa-apa perbezaan.



http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_51n.jpg
2. Daniel Browning Smith

Daniel Browning Smith adalah seorang lelaki paling fleksibel di dunia. Dia mampu untuk melenturkan tubuhnya dalam semua arah, malah mampu melepasi sebuah raket tenis.



http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_61n.jpg
3. Daniel Paul Tammet

Daniel Paul Tammet merupakan seorang sarjana autistic tinggi British. Dia telah dilahirkan dengan epilepsi, bagaimanapun, dia mempunyai bakat dalam nombor-nombor, yang digambarkan umpama gambar. Di dalam fikirannya, setiap nombor sehingga 10,000 mempunyai bentuk dan sifat uniknya sendiri, dia juga mampu melihat keputusan-keputusan pengiraan-pengiraan umpama landskap, dan yang dia boleh rasa sama ada sesuatu nombor ialah perdana atau komposit.

Tammet memegang rekod Eropah untuk menghafal no pi sehingga 22,514 digit dalam hanya lima jam. Diajuga boleh bercakap dalam pelbagai bahasa termasuk bahasa Inggeris, Perancis, bahasa Finland, Jerman, Sepanyol, Lithuania, Romanian, Estonia, Iceland, Wales dan Esperanto.



http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_71n.jpg

http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_81n.jpg
4. Ben Underwoodtaught

Ben Underwoodtaught ialah seorang yang buta, tetapi dia boleh melihat dunia dengan telinganya yang hebat. Dia boleh mengesan gema untuk mengembara seluruh dunia. Satu kajian mendedahkan bahawa telinga nya seperti sonar' yang berupaya mengesan kedudukan semua objek.


http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_91n.jpg
5. Michel Lotito

Michel Lotito ialah seorang penghibur Perancis dan juga seorang superstar. Dia terkenal kerana memakan semua benda keras. Dia menunjukkan bakat istimewanya kepada orang awam pada 1966. Persembahannya mengandungi penggunaan metal, kaca, getah, dan sebagainya. Dia boleh makan seperti basikal-basikal, televisyen-televisyen, Cessna 150. Ia mengambil masa selama 2 tahun untuk memakan sebuah pesawat dari 1978 hingga 1980.



http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_101n.jpg
6. Rathakrishnan Velu

"Mulut Emas"
, Rathakrishnan Velu boleh menarik keretapi dengan giginya. Dia menarik 297.1-metric-ton (327.50 AS tan) kereta api sejauh 2.8 meter (9 kaki, 2.2 inch') di atas landasan keretapi.


http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_111n.jpg
7. Liew Thow

Lelaki
berumur 70 tahun dari Malaysia ini bagaikan "X-Man". Dia mempunyai keupayaan untuk melekatkan objek logam pada badannya.



http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_121n.jpg
8. Thai Ngoc

Thai Ngoc ialah seorang penghidap insomnia daripada Vietnam. Dia terkenal kerana tidak tidur sejak terjaga 35 tahun yang lalu. Dia tidak dapat tidur malam selepas demam pada 1973, tetapi secara fizikalnya sihat dan berupaya mengangkat beban 100 kg makanan babi sejauh 4km.



http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_131n.jpg
9. Tim Cridland

Tim Cridland ialah Raja Seksaan. Dia boleh mencucuk besi kebab dirinya sendiri. 20cm besi keluli dicucuk melalui mulutnya, satu lagi melalui bisep dan melalui otot lengannya. Bagaimanapun, ini bukan bermakna yang dia suka kepada kesakitan; tetapi kerana ia tidak langsung merasakannya.


http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-04/02/13235276_11n.jpg
10. Kevin Richardson

Kevin Richardson ialah seorang zoologis. Dia menjaga dan melatih beberapa binatang liar dan buas. Dia tidak melakukannya menggunakan kaedah-kaedah biasa iaitu dengan menakutkan jiwa haiwan dengan batang besi dan rantai, sebaliknya dia menggunakan kasih sayang, jujur dan persefahaman.

Jika anda minat artikel ini :
thanks1




thanks1
Read Full 4 comments

PayPerClick | No.#1 Advertisers In Malaysia !!

Program Malaysian PayPerClick, anda dibayar untuk setiap KLIK ads dan melihat website. Prosesnya mudah! anda hanya perlu KLIK link dan lihat untuk 45 saat untuk mendapatkan wang. Anda juga akan dapat wang bagi setiap referral kawan. Kiraan bayaran adalah RM0.04 @ 3 sen bagi setiap website yang anda lawati dan RM0.01 @ 1 sen bagi setiap referral rakan anda.

Bayaran akan dibuat melalui akaun Maybank SAHAJA dan bayaran dibuat dalam masa 3-7 hari masa pejabat. Minimum bayaran akan dibuat apabila cukup RM10.00. Malaysia PayPerClick adalah untuk warga Malaysia sahaja. Jika IP daripada luar Malaysia bayaran tidak akan dikira.

Contoh Pendapatan
» Anda klik 20 ads sehari = RM 0.6
» 90 referral anda klik 20 ads sehari = RM 18
» Pendapatan Harian anda = RM 18.6
» Pendapatan Mingguan anda = RM 130.2
» Pendapatan Bulanan = RM558
» Pendapatan Tahunan = RM6696

Senang cter mcm nie cara la nk buat duit..
Daftar dulu k..klik sini..
PayPerClick | No.#1 Advertisers In Malaysia
Anggap skrg korang dah register k..
nie toolbarsnye..

http://i275.photobucket.com/albums/jj288/otai23/79337449.png

Sekarang aku ajar cmne nk surf ADS
bila kuar bende ni......


http://i275.photobucket.com/albums/jj288/otai23/89998494.png

korang klik kat ADS tue..
klu korang perasan,kat sebelah atas belah kiri,mcm ada pengiraan tau..korang tunggu jer..sampai dia kuar DONE..ok
nanti korang dah klik sume ADS,jd mcm nie..tul x??


http://i275.photobucket.com/albums/jj288/otai23/39729419.png

pastu cube klik kat MY STATS..
duit bertambahkn..mcm nie..


http://i275.photobucket.com/albums/jj288/otai23/37199164.png


nie la org kata PAYPERCLICK..
lgpun daftar free jer..
aku pun baru join..
klu berminat,korang klik sini erk..

PayPerClick#Malaysia

and bukti yang program ni buat duit ni btol2....

Tengok.....


http://i275.photobucket.com/albums/jj288/otai23/61586499.png
http://i275.photobucket.com/albums/jj288/otai23/23633900.png

anda percaya atau tidak terpulang tapi ia benar membuat duit......




Jika anda minat artikel ini :
thanks1




thanks1
Read Full 1 comments
Related Posts with Thumbnails

Hot Blog

 

© Black Newspaper Copyright by Pulakdah! | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks