blog how to, blog trick, blog tips, tutorial blog, blog hack

Masukkan email anda:

Disediakan oleh: FeedBurner

PULAKDAH FRIENDS

Kucing Ditembak 13 Kali Di Kepala Terselamat

Saturday, September 26, 2009

Australia,-- Seekor kucing dari Australia bernama Smokey selamat walaupun ditembak 13 kali di kepala dengan senapang angin 'air rifle',dan berjalan pulang ke kediaman tuannya. Polis melaporkan kejadian ini sangat mengejutkan.

Kucing yang berusia 9 tahun ini pulang ke kediaman tuannya dalam keadaan kepalanya berdarah minggu lalu, selepas hilang dari pemiliknya 3 hari dari Maryborough, Victoria.

Pemeriksaan kesihatan mendapati 13 pellet peluru berada di sekitar kepala dan mukanya. Sarjan Craig Pearse berkata sesuatu yang menakjubkan Smokey mampu berjalan pulang dalam keadaan fizikalnya yang teruk.

Sumber -- CCTV
Read Full 0 comments

Dr. M Jangan Ganggu Presiden!! : Isa Samad

Inilah isi hati Isa Samad sebenarnya..
"Allo Dr. M,
You tak paham bahasa ker?
Jangan ganggu Presiden buat kerja faham?
You dah pencen! Duduk diam-diam,
Tengok Tun Lah tu diam jek,
Dr. M langsung tak respek Najib la..
Itu hari you kacau Samy,
La ni dok kacau Najib,
Mirzan you tak nak kacau ke!!"
(P/S : Isa Samad tak nak cadang bagi kalungan selipar ke?)
: Author Faethal



Gambar Hiasan

Mohd. Isa yang disebut-sebut sebagai calon BN di kawasan itu berkata, buat masa ini senarai nama calon belum diserahkan lagi dan apabila sampai waktunya nanti, beliau akan menyerahkannya kepada pucuk pimpinan parti.

"Tunggulah, bila saya disuruh berbuat demikian, saya akan laksanakan tugas itu. Memanglah, saya akan hantar tiga nama seperti amalan biasa.

"Tak eloklah, saya nak beritahu siapa yang disenaraikan. Tak kiralah Wanita atau Pemuda dan sesiapa pun. Tunggulah pengumumannya yang akan dibuat kelak," ujar beliau.

Beliau berkata, yang menjadi masalah ketika ini terlalu ramai hendak menjadi 'Presiden' parti.

"Masalahnya ialah kerja Presiden orang lain hendak buat. Kerja Presiden, biarlah Presiden yang buat. Kita di bahagian, buatlah kerja bahagian. Sebab itulah masyarakat jadi masalah, tak tentu arah," kata beliau.

Sumber - Utusan

Read Full 0 comments
Related Posts with Thumbnails

Hot Blog

 

© Black Newspaper Copyright by Pulakdah! | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks