blog how to, blog trick, blog tips, tutorial blog, blog hack

Masukkan email anda:

Disediakan oleh: FeedBurner

PULAKDAH FRIENDS

Sian Si Saiful, Habis Madu Sepah Di Buang..huk..huk..

Friday, June 19, 2009
Agaknya beginilah perasaan Si Saiful...Sian.. Gambar Hiasan


Mohd Saiful menulis dalam blognya:
"Tidak terkata.. Jika ditakdirkan kes ini digugurkan di mahkamah dunia, tidak mengapa, saya reda".
"Kerana kelak semasa di Mahsyar (mahkamah Allah) pasti akan dibicarakan juga. Sebagai hamba Allah yang kerdil, saya hanya mampu berusaha, berdoa dan berserah sepenuhnya kepada Allah SWT sahaja, kerana Dialah yang Maha Adil lagi Maha Berkuasa,".

Sian nye Saiful...jangan sedih ye. Ramai orang percaya sumpah dulu tu. Takyah merayu lagi minta orang percaya.
Apa? Ooo.. doktor pun tak percaya sebab takde bukti?. Sebab takde kesan koyak dekat d***r tu. Hehehe.. bodo betul doktor tu kan.
Doktor kerajaan bodo (HKL),dulu doktor swasta (PUSRAWI) bodo. Pandai lagi Saiful kan,walaupun buat Degree kantoi. Tapi doktor yang belajar sampai 8 tahun lagi bodo dari Saiful kan.
Dah...dah...jangan nangis. Nanti kita jumpa Pak Jib plak. Apa?...Pak Jib dah sibuk ke? Dah tak layan sangat dengan Saiful. Oo...mungkin pasal dia sibuk nak gabung dengan PAS kot.
Laa...maknanya Saiful dah tak 'diperlukan' lagi la lepas ni. I
sk...isk...isk...sedih betul la nasib Saiful ni. Dah la kena liwat,tapi ramai orang tak percaya,belajar degree kantoi. Lepas tu orang-orang 'BESAR' dah tak pedulikan lagi..
Mati lagi bagos...lalalala..
Hidup susahkan orang je kan..:author faethal
Read Full 1 comments

Taubatlah Saiful Oi..!

Satu salinan laporan perubatan itu disertakan bersama afidavit yang difailkan oleh Anwar semalam untuk mengetepikan tuduhan liwat terhadapnya. Kes itu akan didengar mulai 1 Julai ini.
Laporan perubatan itu bertarikh 13 Julai 2008 dan disahkan oleh tiga pakar dari hospital kerajaan tersebut.
Sebahagian daripada laporan tersebut, yang diedarkan kepada pihak media oleh peguam Anwar hari ini menyebut, tiada bukti klinikal yang konklusif yang menunjukkan berlaku tusukan di dubur dan tiada luka yang signikan pada tubuh pesakit (Mohd Saiful).
-Sumber : Malaysiakini


“Dan orang-orang yang menyakiti orang-orang yang mukmin dan mukminat tanpa kesalahan yang mereka lakukan, maka sesungguhnya mereka telah memikul kebohongan dan dosa yang nyata.” (Surah al-Ahzab 33:58)

Allah s.w.t. juga berfirman:“Sesungguhnya orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik yang lengah (iaitu tidak pernah terlintas untuk melakukan perbuatan yang keji) lagi beriman (dengan tuduhan zina), mereka terkena laknat di dunia dan di akhirat dan bagi mereka azab yang besar. Pada hari (ketika) lidah, tangan dan kaki mereka menjadi saksi atas mereka terhadap apa yang dahulu mereka kerjakan. Di hari itu, Allah akan memberi mereka balasan yang setimpal menurut semestinya dan tahulah mereka bahawa Allah lah yang Benar, lagi yang menjelaskan (segala sesuatu menurut hakikat yang sebenarnya).” (Surah an-Nur 24: 23-25)

Para ulama telah sepakat (ijmak) mengatakan bahawa dosa dan hukuman terhadap orang yang melemparkan tuduhan ke atas lelaki mukmin adalah serupa dengan dosa dan hukuman terhadap mereka yang melemparkan tuduhan ke atas wanita mukminat.

Kalau mahkamah di dunia masih sabitkan kesalahan pada Anwar,sedangkan segala bukti menunjukkan sebaliknya. Maka jawablah di mahkamah Mahsyar di sana. Insaflah kepada yang berkenaan, kerana azab Allah itu benar. -faethal

Read Full 0 comments
Related Posts with Thumbnails

Hot Blog

 

© Black Newspaper Copyright by Pulakdah! | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks